Akkrediteringssite

Akkrediteringssite

Akkrediteringssitet er opdatere til 2. version af standarderne. Se den opdaterede Vejledning til akkrediteringssitet, som findes i boksen til højre.

Akkrediteringssite
Akkrediteringssitet er et elektronisk dokumenthåndteringssystem til håndtering af klinikkens dokumenter. Akkrediteringssitet kan bruges til at udarbejde, opdaterer og gemme dokumenter til brug for akkrediteringen. Hver klinik har sit eget akkrediteringssite, som er hæftet op på ydernummeret. Du får adgang ved at klikke på linket i højremenuen, og derefter skal du bruge din digitale signatur for at logge ind. Medarbejdere, som har medarbejdersignatur, har også adgang til sitet. 

Accept af surveydato og opdatering af oplysninger
Når klinikken har modtaget sin surveydato i et brev fra IKAS, som sendes til klinikken e-boks (ca. 6 måneder før), skal du acceptere din surveydato, tage stilling til surveytidspunktet og opdatere oplysninger om klinikken og dens personale. Det er vigtigt, at du får gjort dette, da IKAS ellers ikke kan gennemføre survey. Du skal logge ind på dit akkrediteringssite via linket i boksen til højre. Klik derefter på Praksisoplysninger i bunden af siden. Opdater alle tre faner i venstre side. Se vejledningen i boksen til højre.

Akkrediteringsdemo
I menuen til højre finder du et link til en DEMO-version af akkrediteringssitet. Den kan du afprøve funktionaliteterne, inden du arbejder med dit eget site. I demoen kan alle se med. Du skal derfor ikke lægge personfølsomme oplysninger i demoen. Demoen renses for indhold hver nat, så de dokumenter, du evt. lægger på demoen,forsvinder igen.